فروش کتاب راز شفا جلد سوم
نوشته شده توسط : رضایی

کتاب راز شفا جلد سوم


کتاب راز شفا جلد سوم


در سال اخير، مردم ب علاقه مندي و کنجکاوي خاصي براي شناخت و حفظ سلامتي شان مي کوشند و اکثرا مايلند بدانند که چگونه مي توان از شر بيماري هاي خطرناکي نظير رماتيسم، فشارخون، ديابت، بيماري هاي قلبي، زخم معده، آسم، آرتروز، ناراحتي هاي عصبي و غيره مصون ماند. بيماري هايي که ره آورد زندگي ماشيني و نمدن کنوني است.

متاسفانه انسان ها از نيروي عظيم بازسازي و ترميمي که درون خود دارند بي اطلاع اند، و درمان خود را در داروخانه ها جستجو مي کنند. اما تا زماني که اين حقيقت را نپذيرند که، تنها خود بدن است که قادر است خودش را معالجه کند، شکوفا نخواهد شد.

در اين کتاب ما راه را براي شما اسان کرده ايم و قصد داريم مطمئن ترين، بي ضررترين، بي خطرترين روش درمان را براي سلامت شما بازگو نماييم. و آن پاکسازي است که هيچ روشي را نمي توان با ان مقايسه نمود. و بهترين روش براي درمان بيماري ها استو به وسيله پاکسازي مي توان از شر سموم و مواد زائد جمع شده در بدن راحت شد و به کا ارگانيسم بدن اين امکان را داد که اعمال حياتي خود را دوباره بازسازي و مرمت و منظم نمايد.

پاکسازي تنها روش درماني و بهترين روش براي پيشگيري از بيماري هاست، که نتايج آن غير قابل تصور مي باشد و همچنين اين روش با ارزش ترين روش براي جوان شدن و ترميم بدن است و در مقايسه با ساير روش هاي درماني که بکار گرفته شده، قابل مقايسه نيست.

بنابراين، بهترين و عاقلانه ترين روش براي تامين سلامتي ما اين است که خود، پزشک خود باشيم.

بشر تنها با درک تغذيه و آگاهي از آن مي تواند به رنج ها و بيماري هاي خود پايان بخشد زيرا تنها راه نجات انسان از بيماري ها پيروي از تغذيه طبيعي و هماهنگ شدن با طبيعت است.

با مطالعه اين کتاب درميابيد که منشا تمام بيماري ها تغذيه غلط و نادرست است و به خوبي درخواهيد يافت که تنها روش درمان نيروي شگفت انگيز درون است که از طريق خوراکي ها که قدرتمندترين داروهاي طبيعي هستند انجام مي گيرد. اين کتاب در مورد بيش از يک صد نوع بيماري توصيه هاي تغذيه اي ارائه مي دهد که مي توانبراي رهايي از بيماري ها و بهره مندي از يک زندگي سالم از آن بهره گرفت.

به اميد آن روز که همه اين شناخت را پيدا کنيم و در صحت و سلامت کامل زندگي نمائيم.



فصل اول – رهايي از بيماري
فصل دوم – سلامت مادام العمر
فصل سوم – 21 روز تا سلامتي
فصل چهارم – درمان طبيعي بيماري ها
فصل پنجم – بيماري هاي زنان


نويسنده : احمد مختاري نيا
ناشر : اميد مهر
شابک : 978-600-5043-36-6




قيمت: 6000 تومان
لطفاً براي خريد کتاب راز شفا جلد سوم روي تصوير زير کليک کنيد.

خريد کتاب راز شفا جلد سوم






:: برچسب‌ها: كتاب راز , نشر نازلي خريد کتاب راز , دانلود کتاب راز , کتاب راز , دنلود کتاب راز پي سي دانلود , راز رندا برن دانلود کتاب , دانلود کتاب راز موفقيت , مرکز دانلود کتاب الکترونيکي , کتاب راز شفا جلد سوم , کتاب راز شفا جلد سوم خريد , مبسوط آيين دادرسي مدني جلد سوم , تو تويي جلد سوم , خواب آشفته نفت جلد سوم , اوريگامي جلد سوم , ,
:: بازدید از این مطلب : 292
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: